máj
23

Sziasztok!

Mostanság sok történés nem volt ugyan,de 1-2 buli és egy tanulmányi kirándulás Fürstenbergbe becsúszott, no meg 2 napja ragyogóan süt a nap, remélem otthon is!

10.-i héten sok dolgom nem volt, mivel csütörtökön és pénteken munkaszüneti nap volt, így szerdán 2 buli is volt. Az eslő volt az alap, 7körül mentem le, grilleztünk az oroszokkal, majd este kalózpartyba voltam hivatalos. Mind2 buli szervezője igencsak kezdőnek bizonyult, mivel a zene mind2 helyen siralmas volt, de végül én mentettem a helyzetet, a grillpartyra kölcsönadtam a hangfalaim és másoltam 1-2 normális zenét az oroszok gépére, de a hideg miatt gyorsan vége lett a bulinak, éjfél-1 körül. Utána lementünk a kalózpartyra, de ott már a házigazdát is alig találtuk meg, a zene cd-ről ment(persze szimpla hifiből), amiket ott talált a nép a szórakozóhelyen :D majd megint szobába fel, pendrive-al le, és mentettem a helyzetet; elkezdődött a buli! A tervezettnél később értem haza, de a bulik sikerességét alátámasztja, hogy pár nap múlva 2 orosz is elkérte a zenéim a következő partykhoz XD jájj...pedig én aztán nem vagyok 1 nagy populáris zeneszakértő, csak a slágerlistás számok vannak meg, de úgy néz ki ennyi elég is jónépnek :P képek: http://indafoto.hu/Twiggy/grillparty_mit_russanpirate_pa/slideshow

A hét második felében szakadt az eső, így pihiztem, dolgoztam, és rápihentem a következő heti megpróbáltatásokra. Hétvégén voltam 1 d'N'b és 1 dubstep buliban is,nem volt rossz,csak utána 1 óra alvás után melo volt,bleee....

Gyakorlati, tanulmányi kirándukásra mentem a héten még, amit egy kisebb félreértés előzött meg. Kaptam 1 mailt pont szerda este(a nagy szünet elött),hogy majd csak 24.-től lesz a praktikum. Na mondom nagyon jó, én már bekészültem sok kajával, meg kaptam Zuzantól kölcsön síelős nadrágot, hogy ha esik,akkor ne ázzak teljesen el, mivel írták, hogy akkor is kint leszünk a szabadban, ha esik... Végül csak sikerült kideríteni, hogy 17.-től lesz a gyakszi. Korán kelés és hálózsákkal levonulás volt a hétfő reggeli program, de nagy meglepetésemre leginkább lányok voltak a csapatban, és csak az én korosztályomból. Már a  buszban jól elvoltunk, és kiderült,hogy nem is olyan rossz ez a praktikum, de voltak kétségeim ennek ellenére,hiszen még sosem voltam agráros, menjünk ki a szabadba és nézzük/elemezzük a növényeket kiránduláson. Vhogy ez nekem túl soknak látszott, de végül nem volt rossz, sok növény nevét latinul is megtanultam, és már tudom, hogy kell 2 azonosnak látszó növényt megkülönböztetni. Végül elmondtam a prof-nak is, mivel kérdezte, hogy amúgy kereskedelem és marketing szakra járok otthon, így az elvárás is lecsökkent felém a végére, de próbáltam segíteni, ahol tudtam. 4 csoportban dolgoztunk egy elég nagy területen, mindenkinek megvolt a maga része, amit növénytanilag elemezni kellett+ begyűjteni az új fajokat.Majd mindent bevittünk a számítógépbe és a 2 utolsó nap az egész területet bejártuk és a domináns növényeket/fákat térképen jelölni kellett jelekkel és szinekkel. Ugyh nagyon érdekes volt, a tanárok még sört is vettek, minden este bóléztunk, ugyh a vártnál sokkal jobb volt, igaz a reggel 6-7kor kelés nem volt az ínyemre...képek: http://indafoto.hu/Twiggy/tanulmanyi_kirandulasok_bocker_3/slideshow

Most készülök, mert ha a hamufelhő is engedi, akkor holnap repülök Manchesterbe, és meglátogatom Katit(Csoporttársam) Prestonban.Ő is Erasmussal van kint, és ha már kintvagyok, megnézzük remélhetőleg Liverpoolt is, ez a 3 város az elsö 4 napos terv. Majd megyek Szancsihoz(Hunfalvy jeeee\o/ XD) Birminghambe 1 napra, csüt este érkezem és péntek este megyek át Londonba Timcsikémhez, aki megmentett a fedélnélküliségtől és a londoni éjszaka ártalmaitól :D Sajnos amióta kint vagyok, szinte csak negatív észrevételeim vannak a kint élő magyarokról,tisztelet a kivételnek...egy emberben kifejezetten csalódtam, de ez az én egyéni szoc.problémám :D Tehát nézzük a dolgokat Ibis, azaz pozitív szemmel, "én menni nagy Angliába" és remélhetőleg körbe is utazom, látni fogok sok szép és jó dolgot, és ami a legfontosabb; a kezdeti nehézségek ellenére jó társasággal leszek!Na igen,Londont leszámítva, mert előreláthatólag még nem tudom,hogy kikkel tudok ott találkozni,sajna Timcsi melózni fog :o( majd lesz vhogy,végülis nem vagyok egy elveszett ember, vagy mi a szösz, csak tájékozódási képességem nincs XD Anglia után majd irok,de hát igen a technika csodái által a facebook-ra tuti bejelentkezek majd,ugyh életjelet adok azért magamról....ha mégsem,kérném a kutyákat megetetni XD

Remélem holnap indul majd a gép, és rendben meg is érkezem, Anglia után majd írok! Addigis puszilok mindenkit és szép időt kívánok haza is, ha nem az van!!!

Búcsúzóul mi más,mint Magashegyi Underground és Kaukázus-->Anglia \o/

https://www.youtube.com/watch?v=wPRNSlL3wss&feature=related

A bejegyzés trackback címe:

https://twiggyinstuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr992025888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása