feb
9

Sziasztoook!

Köszönöm mindenkinek, aki aggódott értem, illetve a blogom miatt, megvagyok, élek, virulok, csak éppen dolgoztam és elkezdődött a vizsgaidőszak,no meg persze a bulikat sem akartam kihagyni, így csak most értem gépközelbe.

Január 18-24(Kurvák és transzfesztiták party, angol zh):
Megírtuk az első zh-nkat Ibivel angolból 19.-én kedden,így hétfőn arra tanultam;nem is ültettek el minket egymás mellől, úgyhogy nem aggódtam az eredmény miatt, mivel amit nagyon nem tudtam azt leellenőriztem Csibusról XD egy kis kontroll sosem árt,biztos, ami biztos ;o) Másnap ennek megkoronázásaképpen elmentem a Kurvák és Transzfesztiták elnevezésű, szintén az "én bulijának"elnevezett buliba, nem sok reménnyel...A többi magyarnak nem jött be az ötlet, hogy a lányok kurváknak a fiúk transzfesztitáknak öltözzenek be, így egyedül képviseltem a magyarokat :o) Ehhez délután vettem 1-2 új cuccot, hogy teljes legyen a kép :D Még előtte lévő hétvégén megismerkedtem Birk-el, egy hamburgi fiúval, aki a szintemen lakik, de eddig Svédországban tanult, szintén Erasmussal fél évig,ezért nem találkoztunk eddig. Az alapozást vele és egy régi cimborájával tettem meg, utána pedig még (életemben először) kisminkeltem a fiukat, így már csak ezért is megérte lemenni. Sajnos óriási tömegnyomor volt, így csináltam 1-2 képet, majd az első üveg baráti áras 3euros sör után eldöntöttem, hogy lehozom, amim otthon van(maradék alkohol),mivel közben megérkezett Zuzana, cseh barátosném. A végén sokat beszélgettünk kint és sokat is fényképeztem, így észre se vettem; kevesebben lettek, akkor már egész jó buli lett volna, de vége is lett (kb.fél 3 fele)..Így mivel senki nem lakott a közelben csak én, átmentünk hozzánk 1-2 órára iszogatni,ami jó befejezése volt az estének.Képek a következő oldalon(érdemes megnézni :D )--> http://indafoto.hu/Twiggy/huren_und_transvestiten_party/slideshow
Utána sok nem történt a héten, pénteken még összefutottam Maze(Matthias) cimbimmel iszogatni, ami után egy "linien taxi"-val mentem, amit el sem hittem, de azt takarja, hogy a fogaskerekű vonalán 23-01-ig egy taxival fuvaroznak minket. Nagyon szép kocsival jöttek értem, egy csodaszép fehér bentley-vel, hirtelen nem is tudtam, hogy ennyit ittam, vagy most ez real or not. Na mind1, behuppantam, elvittek, örültem :o) http://gtcarlot.com/gallery/photo.php?id=174523

Január 25-31(angol prezentáció, meló, Spor, Robi érkezés):
Az előző hét végén, illetve most hét elején az angol prezentációmat csináltam, mégpedig Magyarországról. Csináltam palacsintát is a jónépnek, egyből 3 félét(túrósat, házi sárgabaracklekvárosat, nutellásat),mivel hallottam 1-2 némettől, hogy itt nem ugyanolyan és aki már kóstolta, annak nagyon ízlett. A prezentáción sajnos a suliból hozott kivetítő nem szuperált a laptopommal, pedig felismerte, semmi gond nem volt az elején, de mivel az előző csopi akkor jött ki a teremből, mikor a miénk kezdődött volna, így elég kevés időm volt összerakni a rendszert. Ebből kifolyólag sajnos a gépemről ment a prezi,de jól sikerült, úgy éreztem. A hét második felében, csütörtökön és pénteken Maze adott nekem munkát. Nagyon tetszett; matricákat ragasztottunk mindenhova reklám gyanánt, de nem akármilyet, mivel a lap müanyag volt és elektromos feszültséget hozott létre a fal és a lap között, így nem számított rongálásnak sem(talán sztatikus papír lehet nemtom), és kapargatni se kellett, hogy szét tudd szedni + mivel Matthiassal meloztam, így sok mindent nem is kellett csinálni... Csütörtökön a német zh-t kellett volna megírnom, de sikeresen áttettem 1 héttel későbbre a meló miatt. Péntek estére kicsit rosszul lettem, úgy látszódott nem megyek sehova, de végül meghallgattam 1-2 Spor számot, aludtam 3 órát és átmentem Maze-hoz alapozni,ugyh semmi komoly bajom nem volt ;o) Kivételesen sokan voltak, és nagyon jót mulattam, és megismerkedtem a helyi rendezőbrigád egyik fejével, ohh yeee...A srác hasonlít Joe-ra(circus maximusból),csak épp vagy 2 méter magas és mindig vigyorog,mint a vadalma. Jó arc volt, mivel jót dumáltunk és a buli végén még a sipítozós népnek betett 3 számot levezetésképp, ami ugyebár nálunk nem szokás,sajnos... Képek a buliról--> http://indafoto.hu/twiggy_as_tari_katalin/spor_party_in_stuttgart_im_roh/slideshow
Szombaton pihentem a fáradalmakat, illetve Robit vártam; hiába. Sajnos aznap Ferihegyről nem jöttek gépek, így vasárnap jött csak, viszont így 2 nappal tovább maradt.
 

Február 1-7 (Robi, Robi, Robi,német zh, beadandó leadás, ellenőrpara,sztrájk, Strasbourg)
Hétfőn bevittem Robit a városba körbenéztünk mindenfele elvittem, de sajnos a leglényegesebb részt csak sötétben láthatta, így a kedd reggeli órám után, rögtön mentünk még egy kört a városban, megnéztük a kilátást, a Schlossplatzot és mindent,ami lényeges. Szerdára Konstanz-ba akartunk menni,de mivel sokat nem aludtunk az éjjel, így soká tértem magamhoz; nem mentünk...beterveztük helyette, hogy csütörtökön elmegyünk az itt található legjobb gyógyfürdöbe, a Leuze-ba. Meg is néztük még aznap,de én már fáradt voltam, így hazajöttünk; nagy hiba volt. Aznap nem vettünk jegyet, és nem kértük el Gyuritól a bérletet,amivel Róbert utazhatott volna,így természetesen az első buszon voltak ellenőrök, ami elég vicces, mert a fél év alatt 2x találkoztam velük...Mörfi..Másnap megírtam a német zh-t,remélem sikerült. Az óráim után mentünk volna fürcsizni,de sajnos sztájkoltak a helyi "BKV"-sok,de sajnos nem úgy, mint otthon. Itt konkrétan tényleg semmi nem járt 2 buszt és az s-bahn-t leszámítva, nem ahogy nálunk. 3/4 órás séta után megtaláltuk a 2 busz közül az 1iket, amelyik járt, utána utaztunk másfél órát, mindhiába: a fürdő is be volt zárva a sztájk miatt...Ettől függetlenül nagyon jól éreztük egymást! ;o) Képek--> http://indafoto.hu/twiggy_as_tari_katalin/robi_stuttgartban/slideshow
Másnap már mentünk ki a reptérre,így nem mentem suliba, de már csütörtökön megbeszéltük a tanárral, mikor a beadandónkat leadtuk a csajokkal, hogy majd február 16.-án vizsgázunk,mivel a többiek már mennek haza :o( Ennek előszele volt a pénteki buli; a francia srácnak, Maxime-nak volt búcsúbulija. Előtte megittunk 1 üveg pezsit, majd utána mivel elég fagyott volt a hangulat, illetve mivel a többiek még nem voltak a városban bulizni(jah igen,időközben kibékültek,yupiii \o/) Gyuri feldobta az ötletet, hogy menjünk be a városba. Én hulla voltam + csütörtökön este felhívott Zuzana,hogy van-e kedvem menni velük Strasbourgba,így nem akartam sokáig maradni. Végül a csapat nemleges döntést hozott és felmentünk hozzám meginni 1 üveg bort, ami igencsak megmakacsolta magát, de azt hiszem a képek magukért beszélnek (a bornyitóm is beletört...)---> http://indafoto.hu/Twiggy/maxime_abschiedsparty/slideshow
Utána még lementünk a buliba, ahol 3ig, tengtünk-lengtünk.

Másnap délután indulunk Stasbourgba 5en kocsival;két cseh (Zuzka, Tamás),egy szlovák (Lubica),egy albán (Jimmy-->állítja, hogy Hunyadi János rokona ;o))))),illetve jómagam. Első állomásunk egy Burger Kingbe vitt minket, ahol kiderült, hogy mindenki teljesen másnapos XD Estefelé értünk le, így egy-két sör után lepihentünk, néztünk egy kis francia Simsons-t, majd nekivágtunk az éjszakának.Kb.5 helyen voltunk, de egyik helyen sem találtuk a helyünket, volt amelyik kihalt volt,volt ahol meg annyian voltak, hogy meg se tudtunk mozdulni. Szerencsére jó volt az alapozás, ugyhogy a jókedvünk nem hagyott el bennünket egyszer sem. Ráadásul a franciák nem vmi kedvesek,és a pubokban is 5-7-10 euro volt 1 sör, ahogy egyre beljebb mentünk, ugyhogy 3 óra körül már hazafelé vettük az irányt.Reggel 11kor kellett volna elhagyni a szállást, de sajnos ez csak fél 12-kor sikerült. Utána megebédeltünk egy kedves kis helyen; Lubica,Tamás és Jimmy még csigát is evett :P Miután bejártuk az egész belvárost, megnéztük a Katerálist, mentünk egy kört a folyó mentén, és elmentünk megnézni az Európai Parlamentet, mivel ez alap :o) Sok szép képet készítettem nézzétek --> http://indafoto.hu/Twiggy/stassbourg/slideshow
Este még Jimmynél vacsiztunk spagettit sajtmártással, nagyon fincsi volt, nyammmiiiiii :o)
Ma relax volt, és némi tanulás, de csak módjával, nehogy megártson ;D

Köszönöm mindenkinek, aki végigolvasta a blogom, remélhetőleg mostmár hetente írok vmit, de az biztos, hogy a keddi természetvédelem vizsga után visszatérek! Most ezzel a számmal búcsúznék Tőletek, mivel már lassan hajnali egy óra van most, így egy kicsit lightosra vettem a fellinget, emlékezvén Paplanra(ő játszotta mindig utolsó számként), a jägerbárra és a nyárra, amit már úgy várok újra, hiányzik már nagyon ebben a nagy hidegben egy kis napsütés.... https://www.youtube.com/watch?v=0ltAGuuru7Q 

 Pusszantááááss :**

 

A bejegyzés trackback címe:

https://twiggyinstuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr671741049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása