máj
9

Köszöntök ismét mindenkit itt!

Örülök, hogy van, aki olvassa a blogom,ezúton is köszönöm :o)

Mint ahogy írtam, Robi jött látott,és sajnos már el is ment...de nagyon jó kis programokat csináltunk együtt. Este késön jött kedden, szerdán pedig vizsgáztam, ugyh elég stresszes volt az elsö nap, de minden klappolt és sztem meglesz a vizsga. Kedves felügyelő tanár volt, ugyh nem volt gond, ha értitek mire célzok ;o) így sztem meg is lesz az elsö 6 kreditem erre a félévre.Utána elmentünk megint fürdőbe. Most a közelebbi és olcsóbb megoldást akartuk választani, de konkrétan 1 uszoda volt. Viszont annyira közel volt, hogy gondoltam, majd elmegyek oda néha, de természetesen május1-től szeptemberig tatarozás miatt zárva, ugyh erről lecsúsztam. Végül elmentünk a Leuzeba, ahol legutóbb is voltunk. Ejtőztem a gyógyfürdőben pár órát, Robi merész volt és elment a szaunába is, ahonnan legutóbb egyből kifurdultunk. Állitolag aza legjobb része a fürdőnek, de mint megtudtuk, mindnhol máshoil rajtunk kívűl teljesen fedetlenül használják és sajnos itt a használók igencsak öregek,így én maradtam a gyógyvíznél.Állitolag nagyon jól meg van csinálva, többrészes szauna van és van 1 külön szauna ház is. Utána elmentünk a Canstatter Wasenre, amin már voltam novemberben, csak szakadt az eső.. most megittunk1 sört és még 2x visszamentünk,felültünk 1 csomo dologra, ettünk minden finomat, ittunk literes sört, egyszóval minden volt :D

Csütörtökön elmentünk egy nőhöz, aki úgy volt, hogy ad munkát, de elkezdte, hogy neki nem jó, hogy én csak augusztusig vagyok itt, évekre keres vkit magához. Nem is baj, mert elkezdte, hogy a 4 emeletet 4 óra alatt csináljam meg, ahol a gyerek összetapicskolja az üveget, ott mindig ablaktisztitást is kell csinálni+ a fürdőt fogkefével kell megcsinálnom, hogy teljesen tiszta legyen, így nem sírtattam sokáig ezt a munkát, sztem lehetetlen lett volna 4 óra alatt megcsinálni 4 emeletet portötléssel, 3 fürdövel, ablakmosással, porszívózással és felmosással....A héten körbeszórólapozom inkább a környéket, hátha akad még vmi, a mostani melom mellé jól jönne még 1 heti 1xi melo, mert sok a szabadidőm, és jobban is keresek itt, mint otthon bármivel.

Szerencsétlenségünkre szombaton ünnepnap volt, amiről nem tudtam és minden zárva volt. Szerencsére a csehek pont erre a napra szerveztek 1 grillpartyt,ugyh nem maradtunk étlen, sőt szomjan se. Nem tudjuk, hogy értünk haza, nekem érdekes sebeim voltak, sztem leestem vhol a lépcsőről XDD a buli viszont jó volt, bár a végét elmosta az eső,de ott volt Lubica és Tomas is, akik Prágából jöttek, hogy velünk bulizzanak, mivel ők már ugye nem laknak itt.Hoztak egy 20literes söröshordót tele cseh sörrel, ami naon naon finom vooolt !!!! Így ismét megállapitottam, hogy a cseh sörök ízlenek nekem a legjobban :D Képek a grillpartyról és a Canstatten Wasenről-->

http://indafoto.hu/Twiggy/grillparty_mit_tomas_und_lubic/slideshow

Kedden este Róbertem hazafelé vette az irányt, nagyon gyorsan eltelt az 1 hét :o( A reptérről visszaérve, elmentem egy aukcióra, ahol bringákat lehet vásárolni, igaz van rollerem, de gondoltam, hátha lesz vmi olcso. Sajnos ennek már vége volt, és elkezdődött 1 szavazás arról, hogy a kolikban ki, milyen felelős legyen jövőre. A szavazatért sör is járt, ugyh maradtam :D nagy meglepetésemre a konference a fél magyar barátnőm, Verus volt, akit a vizsga elött ismertem meg. Lehet tanítom majd őt magyarul, ő meg engem németül, beszéltünk róla, benne lenne,de még semmi konkrétat nem beszéltünk meg. Tehát miután vége volt a szavazásnak és a maradék söt elfogyasztása után fel lett ajánlva 1 tortaevés, így átmentünk Verushoz, ahol csokitortát ettünk, nyami. Majd kaptam az smst, hogy miért nem vagyok otthon, mert elszaladt 3-4 óra gyorsan, és akkor vettem észre, hogy már mindjárt éjfél. Hát igen, jó társaságban repül az idő :D

Utána a héten még lett volna grillezés, és ingyenmozi kivetítővel a főtéren, de sajnos mindent elmosott az eső... A héten még bementem az órákra, az 1ik tárgyból kiderült, hogy nem kell beadandó,hanem prezentációt kell csinálni,de sajnos csoportban és 2 hét múlva lesz a beosztás, amikor én tanulmányi kiránduláson leszek. A tanár megadta a számát, de nem nagyon érti,amit mondok,nem tudom miért, ugyh nem tudom, mennyire volt ez jó 5let...sajnos külsös tanár, így fogadóórája sincs, így nem tudom még hogy oldom majd meg a helyzetet, remélem majd vonattal megengedik, hogy pár órával előbb hazamenjek, ez ugyis a kirándulás utolsó napja lenne, amire összezést terveznek, amiben sok hasznom úgyse vennék az agrárosok, főleg hogy növényeket fogunk rendszerezni, meg gyűjteni majd...

Sajnos most otthon is sok a gond, jó lenne már hazamenni, honvágyam van már naon. Az öröm az ürömben, hogy nemsokára megyek Angliába, ha minden jól megy. Az odaútra már megvan a jegyem,mivel elöszőr Katinál fogok lakni Prestonban és megnézzük Liverpoolt és Manchestert is.Vissza még nincs jegyem,mert a londoni szállás még nem tisztázott, így lehet nem is maradnék ott csak 1 éjszakát, így azt a jegyet még nem vettem meg.Pedig jó lenne ottis megnézni milyen a partyélet, annyit hallottam már róla, de hát majd egyszer remélem azt is sikerül összehozni, ha nem is most.

Tegnap volt 2 buli, egy grillezős az oroszokkal és egy kalózparty. Hát egyik se volt épp megfelelő, mind2 helyen én intéztem a zenét, mert a házigazdák vagy elfelejtkeztek róla, vagy nem készültek fel elegendő mennyiségű, illetve normális, populáris zenével.Ugyh segítettem ahol tudtam, így a végén egész jó kis buli lett mind2ből.Képek: http://indafoto.hu/Twiggy/grillparty_mit_russanpirate_pa/slideshow

Azt hiszem már ennyi, remélem lassan megint szép időnk lesz, nem tetszik ez a borongós idő+hogy sokat esik, lehangol...de nem akarok én lehangolni senkit ezzel, ugyhogy hogy meglássuk a szépet az esőben, azért küldöm Nektek búcsúzóul ez a 2 klippet:

https://www.youtube.com/watch?v=HHiWZKExam0

és természetesen a klasszikus verzió :o)

https://www.youtube.com/watch?v=p7QL46cK7B8&feature=related

Pusszantás, vigyázzatok Magatokra és egymásra! :*

A bejegyzés trackback címe:

https://twiggyinstuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr261986463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása