okt
12

Tehát, mint ma már írtam, sikeresen kimentünk a folklór fesztiválra, nagy örömömre nem egyedül, mivel velem tartott Csibus és Kriszti is a debreceni egyetemről.

Sajnos, amint kiértünk, elkezdett esni, így én esernyő híján, hátramaradva vártam, hogy a többiek visszaérjenek,avagy az eső alábbhagyjon.Kevés sikerrel, mivel egyre jobban esett, így ők is megpihentek útközben. Később sikeresen találkoztunk, és szert tettem 2 sörre, amely egyikéhez még egy korsót is magammal vihettem haza 2 euro ellenében. Útközben a két sör után még gyorsan megettem egy helyi "lángos"-t is mint magyar specialitást,már csak a kíváncsiság kedvéért is, igaz itt még édes változatban az árulták a kreatív német kereskedők,de én maradtam a hagyományos sajtos-tejfölösnél, ami már csak azért is volt különleges, mert itt nincsen tejföl(Németo-ban). Nagyon elégedett voltam az eredménnyel, mivel valóban a megszokott ízt érezhettem, egyedül a fokhagymát hiányoltam a repertoárból,-helyette volt nutella :D Mivel a fesztivált elmosta az eső, így még a tűzijátékot is lefújták, és ahogy mentünk még egy kört, újra esni kezdett, ezért hamar hazaindultunk, de az estéről néhány emlékezetes képet találtok a szokásos oldalon --> http://indafoto.hu/Twiggy/164cannstatter_folksfest_okt11

puszi mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://twiggyinstuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr201443903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása