ápr
14

Sziasztok!!!!

Először is szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki a mai napon felköszöntött, mert mivel eléggé egyedül voltam itt nagy Németországban, nem volt kedvem semmihez, azt hittem az idei lesz a legrosszabb születésnapom, de mivel láttam, hogy ilyen sokan gondoltatok rám, így már feldobtátok a napom és sokkal jobban telt,köszönöm! Cuppanós puszi érte mindenkinek,cuppppp!!!

Március 16-Április 2(meló, Ostern Party, vizsgáknak végre vége):

Mint előbb írtam, igencsak lekötött a tény,hogy beadandót gyártottam, de egész jól sikerült, így a beigért 3 kredit helyett egyből 6ot kaptam rá, és még mentem 1 pótvizsgára is április 1.-jén, amin szintén sikerült átmenni jeeee\o/ el sem hittem, kevesebbet is tudtam rá készülni mint azelött, de mivel azelőtt már tanultam rá, igy végülis ismétlés volt,de azt hittem nem lesz meg, így csodás "elő"szülinapi ajándék volt XD

 Közben befutott 1 meló is, takarítós..nem 1 leányálom,de csak felmosni kell meg felporszívózni 10 euros órabérért, ami nem rossz,csak 600 papirt iratnak alá velem, és remélem később ebből nem nekem lesz gondom, mert annyira nem tudom,hogy folyik itt a dolog, de nagyon vallásos családnál melózom, ugyh remélem nem vágnak át... :P

Mielőtt hazamentem csináltunk egy búcsúbulit, aka. Ostern Partyt, ami  már megint vadra sikerült a sok vodka miatt, ugyh már megint kiesett minden 12-1 körül után ... a történtekről a képek sokat elárulnak:
http://indafoto.hu/Twiggy/ostern_party_bei_lucia_und_pet/slideshow

Április 2-től otthon voltam 12.-ig, így a vizsga és a beadandó alatt próbáltam vásárolgatni mindenkinek mindent, amit szerettem volna még hazavinni. Nagyimnak megvettem a járást segítő cuccost, merth itt igy hivják és bevásárolós tolókocsinak néztem, de kiderült, hogy több annál.Azt is megrendeltem,erre nagyobb volt mint a kofferom, így haza kell majd valahogy szállítattom,de még nem tudom hogyan, azóta itt áll a szobámban, mivel a malév 10 euro/kg-ért vitte volna haza :o(

Április 2-12-ig történtek(otthon, édes otthon, rádiós tali, no meg mindenkivel tali, aki akart látni, Panacea buli):

2.-án megérkeztem este 11fele, utána tesóm vitt haza, nagyon jó volt újra otthon. Másnap elvittem a fényképezőgépet, de továbbküldtek vele másik helyre. Aztán a húsvétot otthon töltöttem, hétfőn Nád és Panten is tiszteletét tette nálunk, hogy el ne hervadozzunk. Kedden már a városban kezdtem, nagy volt a pörgés egészen péntekig; találkozók, bevásárlás, sok minden tennivalóm volt rohangáltam egész nap..Ennek eredménye képpen született 1 mentős balesetem is, bár erről nem én tehetek,hogy mentőt hívtak, én mondtam, hogy nem kell,csak a decatlonban történt az eset, ugyh azt mondták, hogy kötelező nekik...Tehát anyum megajándékozott 1 rollerrel, így azt néztük ott,aminek a következtében szétvágta az 1ik a körmöm, azaz akkor még nagyon úgy nézett ki... elég béna voltam, mert megnyomtam az összecsuko gombot, és a roller meg olyan nehéz volt, hogy rácsapódott a kezemre, ez még semmi, mindezt a levegőben hajtottam végre, ÚGY, hogy a középső újjam, még a fénylapok közé is beszorult. Így ez  a jelenetem akár vmi poénos videoműsorba is bekerülhetett volna...kaptam tetanuszt stb,de ma már kutya bajom.

Péntek este végül megpihentem; a rádiós bajtársakkal találkoztam és jót iszogattunk,de végül olyan 1-2 fele leléptem....a képek ismét magukért beszélnek, nagyon jól sikerült a tali, örülök, hogy végre összejött-->

http://indafoto.hu/Twiggy/radios_taliiii_2010_aprilis/slideshow

Szombaton audio helyett panacea tette tiszteletét, ugyh tolmácsosdit kellett megint játszanom, mondhatom jó volt úgy, hogy nem is szeretem, amit csinál, bár most rakott 1-2-3 egész hallgatható számot.Előtte Brigivel és Linával alapoztunk a régi idők tiszteletére, ami tulajdonképpen az egész estémet feldobta, sztem kifejezetten rossz lett volna nélkülük, habár végül Nádék is lenéztek,pedig azt mondták nem fognak XD Vasárnapi after után mentem vissza Budaörsre pakolni, ami elött sikeresen kiszakítottam 1 macskaköves patkával Robi kocsijának hátsó kerekét,így elég zűrösen,de hazaértem nagy nehezen. Este anyum kölcsönadta az ő kocsiját, ami kihúzott a slamasztikából, így elutazásom elött még volt 1 nagyon jó kis estém.Hétfön délelőtt igy sikerült kijutnom a SZIE-re,ugyh a TDK-m témája már tisztázott, csak neki kell állnom :D

2 napja tengődöm újra itt, tegnap meló volt, ma egész nap suli.Mielött elmentem majdnem 2 hétig minden nap mozogtam(futottam vagy az ingyenes fittnessre jártam),de most fáj a torkom és az idő se jó, tehát egyszóval lusta vagyok, ugyh nem mentem, bár jó lenne visszaszokni rá, mert nagyon jó időtöltés volt.

Most zárom soraim,mert holnap korán kezdek és este 6ig bent kell lennem. Pénteken lesz a szülinapi bulim,remélem jól sikerül majd, bár van pár ember,akik mindenképp nagyon nagyon fognak hiányozni nekem róla... :o((((

Most egy aranyos születésnapi videoval búcsúzom Tőletek, örülök, hogy ismét olvastad a blogom!Pusszantás

www.2000greetings.com/mycard.htm?c=2848

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://twiggyinstuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr661922281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása