feb
19

Sziasztok,

jó hírem is van,és rossz is. Nem bontom most napokra a történteket, bocsánat, kicsit kivagyok bukva... tehát rossz kedvem van,úgyhogy a jó hírrel kezdem: sikerültek a keddi vizsgák, 3mast kaptam,és megyünk Amszterdamba március végén, yoyo..várom már! \o/

Aztán jött a rosszabb része a dolgoknak, amiért el vagyok kenődve... A hétvégén beadandót gyártottam, közben tanultam, majd vizsgáztam, délután még tortával és pezsgővel is megünnepeltük, hogy letudtuk a nagy részét a vizsgáknak,én ekkor még azt hittem,hogy az utolsó lényegeset....ekkor jött a rossz része a dolgoknak, már akkor volt vmi rossz érzésem, de gondoltam, csak a kevés alvás tette,de Ibi mondta, hogy náluk nem fogadják el a nyelvek kreditértékét,márpedig nekem 6 kreditem is van abból. Ezzel elültetett egy bogarat a fülemben.Így írtam 1 mailt az erasmus koordinátornak, és vagy én emlékszem rosszul,vagy rosszul értelmeztem a dolgokat,amiket hallottam anno, nem tudom...Tehát a nagy öröm közepette, ami a vizsgaidőszak befejezése után ért, írtam 1 mailt az erasmus koordinátornak; megvannak a kreditpontok, minden hawaii...igen persze...kaptam is másnap reggel az üdítő választ, mégpedig, hogy nagyon szép és jó,de aza kredit nem elég,és a nyelvet se számítják bele, ugyhogy tessék ráhajtani és további szép napot!nagyon jó, csakhogy a legtöbb vizsga múlt7en lement,így lecsúsztam a lehetőségekről...Tegnap derült ki mindez,még akkor körbekérdeztem a lehetőségeim.1 kis kilátás akadt, így hogy lefárasszam magam, elkezdtem csinálni az adásom,később végül hajnalig tartó kockulásba ment át az egész. Aludni se tudtam sokat 4-5 órát talán...Reggel sziréna próba ébresztett, utána még visszaaludtam, de nem sokkal később felébredtem,és nem tudtam aludni. Befejeztem a müsort, amit este félbehagytam, majd kaptam még 1 kevésbé derült hangvételű emailt a másik koordinátortól, így az előző napi szép napot kívánót, már visszasírtam mind1. A lényeg, hogy tisztáztuk a helyzetet,de most még vagy 4 tárgyból mennem kell vizsgázni, ha lesz pótvizsga és a professzorok engedik,erről még választ nem kaptam.... Délután átmentem Babyhoz, mert kiveszik a szobáját, amíg nem lesz itt, és segítettem neki,ergo tolmácskezet nyújtottam,vagy mi a szösz..Este plusszba még a gépem is meg akart halni, úgy látszik átvette a halálhangulatom, így nem sikerült feltöltenem a szerverre a müsort ídőben, az se ment le, pedig most új müsort indul,ami végre d'N'b!!!!Örülnöm kéne ennek is,de nem tudok...el vagyok kenődve, de próbálom derűsen nézni a dolgokat, ahogy Ibi szokta.Próbálom..Szombaton lesz Lubica szlovák bnöm,illetve Tomás cseh haverom búcsúbulija, remélem kitombolom magam,bár kétlem...Főleg,ha holnap választ kapok, hogy mikor mehetek vizsgázni, mert szeretném már letudni minél előbb a dolgokat,ígyis esz az ideg, hogy nem úgy alakultak a dolgok, ahogy terveztem.Már úgy voltam vele, hogy ma keresek állandó munkát, van 1 szabad hónapom, közben a márciusi marketingre gyúrok, de ez eltolódik áprilisra,bár suli mellett nemtom, hogy fog menni az állandó meló :S Nem szeretem ezt a bizonytalanságot, ugyhogy zárom is a soraim, jelentkezem, ha vmi derüs dolog is történik végre, vagy ha már látom az alagút végét...
Búcsúzóul 2 régi, nosztalgia számot küldök, előbbit csakis erős idegzetűeknek, hehe

https://www.youtube.com/watch?v=dy1kGOqYrKk&feature=related

"mert nevetni azt tud csak igazán, aki már eleget sírt.
Ebben a mesében részeg a herceg és ronda a királylány,
de néha szemét domb felett is felragyog a szivárvány..."

erre várok én most, így hát kívánom, hogy adjon az ég mindent, amit szeretnék ;o)

https://www.youtube.com/watch?v=ALh1JOAvHf4&feature=related

Pusszancs

A bejegyzés trackback címe:

https://twiggyinstuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr771772185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása