nov
5

Sajnos egy ideje nem írtam a blogba, mert a múlt héten nagyon beteg voltam, így nem is nagyon volt kedvem írni és nem is történt velem semmi, hiszen az ágyikóban töltöttem a napjaim, volt mikor még előadásra sem tudtam menni, olyannyira gyengének éreztem magam.Szerencsére mindez már a múlté, és megújult erővel, valamint új barátokkal vágtam neki a hétnek.

Múlt hét vége fele, mikor kicsit jobban voltam, elmentünk egy nappal a Bayern München-Stuttgart meccs előtt a Mercedes-Benz-Arénába. Egy idegenvezető körbevezett minket; voltunk VIP-részlegen is: úgy be volt rendezve, hogy sztem vannak ott olyan vendégek is, akik ki se mennek a stadionrészbe meccset nézni; TV, zongorarészleg, bárpult és minden volt ott, mi szem szájnak ingere. Ez a részleg a főszponzoroknak,illetve a nagyon pénzes embereknek volt kialakítva, akik 1000 valahányszáz eurot képesek kiadni egy vacsoráért. Ezután benéztünk a focisták öltözőjébe, a bírók öltözőjébe, a sajtószobába, majd azon a bizonyos folyosón mi is "kifutottunk" a pályára és még a kapuba is beálltam védeni ;o)  check it--> http://indafoto.hu/Twiggy/mercedes_benz_arena_latogatas

Múlt héten még a diákigazolványunkat is megkaptuk, így 1 hónap elteltével,így mostmár márciusig bárhova mehetek a városban \o/

Ezen kívül kedden még látogatást tettem a helyi campusrádiónál, ahol szintén szert tettem 1-2 helyi ismerősre :o))) Beülhettem a megszokott környezetbe, szokatlan helyszínen, ahol mint egy sztárt,úgy fényképezgettek XD http://indafoto.hu/Twiggy/image/5941333-433389ce/224525

Tegnap volt még egy emlékezetes programom, mégpedig hogy elmentem a Mercedes-Benz Múzeumba, ahol még egy gyárlátogatáson is résztvehettem. Ezen sok mindent megtudtam, többek közt azt is, hogy a mercedes 70%-ban Németországban állítja elő az autóit, és hogy a smart is az egyik leányvállalata :o) Sajnos itt a titkoktartás,valamint a felsővezetőség utasítása miatt fényképezni nem nagyon tudtam, azért néhány képet a gyártás helyszínén kívül tudtam csinálni. (more info www.daimler.com oldalon) A múzeumban nagyon sok gyönyörű kocsit láttam, sőt volt amelyikre még fel/be is szállhattam,de azt hiszem a képek magukért beszélnek:www.indafoto.hu/twiggy

Ma voltam orvosnál, ahol megállapították, hogy bizony a hazai "európai társadalobiztosítási kártyával" nem szolgálhatnak ki, csak kb. 7000 forint ellenében(már a konzultáció is ennyibe kerül), és utána majd otthon kell visszaigényelnem ezt a pénzt. Tehát ergo az eu-s tb kártya itt semmit nem ér, de még szerencse, hogy Csibus Buddy(segítő)-jának a barátnője ajánlott egy magánorvost, aki 2700 forint ellenében minden bajom ellátja.

Mára búcsúzom, mert megyünk ISO partyra az orosz csajokkal, mivel a magyar lányzók, hát hogy is mondjam...azt hiszem a mercedes aréna volt az utolsó hely, ahova együtt mentünk...pusszantok otthon mindenkit!

A bejegyzés trackback címe:

https://twiggyinstuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr711503385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása