ápr
23

Sziasztok ismét ittvagyok!

Bizony most nem kellett rám 1 hónapot várni, máris bejelentkezem, mivel jövö7en zh-zom és Robi is jön, ugyh mielött eltűnnék gondoltam megírom a történéseket.

Tehát az elmúlt egy hétben sajnos kitört egy vulkán,így sokan nem tudtak emiatt utazni semerre,ezért nálunk sem tudtott pár ismerös visszatérni a szünet után, pár nap híjján én is otthon ragadtam.

Pénteken megrendeztem az itteni szülinapi bulim, ami nagyon jól sikerült és mindenki eljött,akire számítottam, bár semmilyen pia nem maradt a végén XD Képek--> http://indafoto.hu/Twiggy/meine_geburstagsparty/slideshow

Utána kicsit beteg voltam,mert megfáztam, de már minden okés. Mivel anyumtól kaptam 1 rollert mielött eljöttem egész héten azzal közlekedtem és naon jó volt, hogy mindenhova odaértem hamar. Megvolt az első esés is, de 1-2 lila folton kívül semmi bajom nem lett :D Nagyon örülök a jó időnek, remélem már ilyen is marad!

Hétfön elhívtak grillezni ide, a koli mellé. Legnagyobb meglepetésemre volt ott 1 magyar fiú, Johann, aki már kb20 éve itt él, de tökéletesen beszél németül és magyarul egyaránt, irigykedtem is :D Még jobban meglepett,mikor az 1ik csoporttársamról(fachkomm-ról) is kiderült, hogy félig magyar,és egész sok szót tud magyarul. Nagyon örülök,hogy megismerkedtem végre más magyarral is, remélem majd még csinálunk ezzel a bandával is közös programokat, mert ez a sütögetés nagyon jóra sikerült.

A héten voltam a munkaügyi központban a munkám végett, nem akarok bajba lenni vele, ha már hazamegyek,de hiába szántam rá a keddi napom, sok sikerrel nem jártam...Elvileg nem kell semmilyen adót fizetnem 400euros jövedelem alatt, ennyit tudtam meg.

Ma voltam Böcker tanárúrral tanulmányi kiránduláson itt, Stuttgartban.A növények gyűjtögetése nem az én műfajom,de jó volt megismerni Stuttgart 1 másik arcát. http://indafoto.hu/Twiggy/tanulmanyi_kirandulasok_bocker_3/slideshow

Remélem otthon is minden okés Veletek, és ti is élvezitek a jó időt!Szerdán 2-4ig ha eszetekbe jutok,drukkoljatok!!! Köszike!!!Pusszantás

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://twiggyinstuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr291946810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása