nov
20

Sziasztok,

Minden jól megy felém, kicsit tombolhatnékom, bulizhatnékom van ugyan, de ettől függetlenül minden very nice ;o) Gondolkodtam,hogy kéne venni boxzsákot, akkor lehet ilyenkor kipüfölhetném magamból a felesleges energiát XD

Lapozzunk az elmúlt 7 élményei felé:

Múlthéten vasárnap voltam várost nézni ISO-s vezetéssel, utána megvacsiztunk és jót beszélgettem egy helyi német hostessmädchennel, aki adott pár jó tanácsot. Isabell a neve, remélem még lesz hozzá szerencsém valamikor,szimpi volt, facebookon is felvettem, mivel mondta,h forduljak nyugodtan hozzá, ha gondom van, vagy nem boldogulok. Előtte a városnézésen megnéztük a város alapítójának, valamint a híres- neves BOSCH-nak a sírját, ahova egy erdőn keresztül vezetett az út. Utána még libegőztünk és megnéztünk egy szép tavat is. Sajnos mivel nem méreteztem át a képeim, így betelt a képtáram, de addigis Csibus képeit nézegethetitek: http://indafoto.hu/csibus/image/6072293-9abb5c71

Hétfőn megcsináltam a műsorom, meg egy új spotot is, de még nincs teljesen kész+eldöntöttem,hogy lesz új dnb müsorom, régi címmel(ElectroCity). Ehhez a is hétfőn kezdtem el megcsinálni a plakátot, a jelenlegi tervezet a következő: http://www.kata.hoff.hu/v%E1zlat%20elektrocity%20v%E9gleges.jpg

Kedden pihentem, mivel este házibuli készülődött, majd délután előadáson voltam, ami ahogy véget ért, már siettem is a buli helyszínére, hátha elkél egy segítő kéz. Kb. fél órát segítettem, 1-2 dologban(pakolás),valóban jól jött, hogy ott voltam. Este azt hiszem kissé korán érkeztünk, így Annamari és Kriszti már 10körül hazament, de én még maradtam, hiszen csak akkor érkeztünk+ szerettem volna még felköszönteni a szülinaposunkat; Csibust. Szerencsére jó ex-jägerbáros módjára elkezdtem keresni a dj pultot olyan 11 fele, hogy megkérjem a dj-t,hogy tegyen be egy boldog születésnapot számot. Sajnos kb negyed óra után feladtam, mert féltem, hogy feltűnik Ibinek az eltűnésem. Utána rájöttem(a pakolás és az ott végzett munka végett),hogy ki a kisfőnök, így odamentem hozzá, hátha tud vmit intézkedni. Ő is eltűnt 20 percre, amit Ibi észre is vett (akkor már kezdtem parázni, hogy lebukok)és sajnos sikertelenül zárult a körútja. Ekkor 5 perc múlva, ismét "elmentem a mosdóba", hogy felkutassam a dj pultot, majd végre az egyik ottlakó lány segítségét kérve(mivel már 23:45körül volt)végre megtaláltam egy igencsak félreeső kis helyen, a tánctértől teljesen elszeparált dj pultot, ahol közölték, hogy nincs semmi szülinapos dolog,de végül a youtube-ról csak sikerült lejátszani valamit. Azt hiszem Csibusnak tetszett a dolog;én már épp mérgelődtem magamban, hogy nem játszák le a számot, mire ő elindult vmerre, és visszafordult:"de jó, a happy birthday megy, de biztos nem miattam" XD ez annyira aranyos megnyílvánulás volt! Sajnálom, hogy nem én hallottam meg először, de hát félig süket vagyok :S Ezután már lelőhettem a poént,ami azért is jól jött ki,mivel miközben kerestem a dj pultot, elterjedt egy kicsit a híre annak, hogy születésnapja van,no meg elkezdtem neki énekelni a számmal együtt,hogy "happy birthday to you" :oD így mások is gratuláltak, hiába próbálta szegénykém eltiltkolni, hogy születésnapja van :o) Remélem a másik ajándékom is ugyanígy fog tetszeni neki, amit majd adni akarok Neki(ezt otthonról hozom). Kipróbáltunk egy új italt is, azt hiszem a sörshoot után vodkashootnak lehetne hívni: egy zacskós üdítőitalport felöntöttünk(2dl vízhez elegendőt) vodkával, majd ezt összekavarva a zacskóban kellett meginnunk, egy szívószállal egy húzásra természetesen.Igazából nem mondható se jónak se rossznak, de németek odavoltak érte...mi magyar lányok meg egy Stefan nevű német srácért,akit egész este "díszpáholyból" figyeltünk, hogy dolgozik XD Hazafelé Gyurival mentem és egy francia gyerekkel, állítolag a németem még használható volt, a lábaim már kevésbé, de hagyjuk, finoman szólva; néha alrébb bugizott a lábam,mint ahogy szerettem volna, önálló életre keltette az alkohol :D

Másnap nagyon másnap volt, de nővérkém tanácsára megittam egy sört és jobban lettem,ohh jeee...utána felhívtam Annamarit a részletek végett, mivel még előtte lévő nap megbeszéltük, hogy dél körül köszöntjük fel Csibust úgy igazából. Telefoncsörgésre indultam, azaz végül futottam át Krisztihez, mivel 2x kellett fordulnom, az izgatottság és a másnaposság végett a lényeget; azaz ajándékom fenthagytam. Vettünk tortát meg pezsit, én meg még egy kis csokikát. Utána elmentünk a reptérre, de sajnos hiába látok rá az ablakomból, az odaút körbe visz, így több, mint egy órás az út :oS

Ma suliztam, aztán bevásároltam magamnak és Csibusnak is, mivel Neki beadandót kellett írnia. Utána hazajöttem és sajnos nem volt zökkenőmentes a műsorom, mivel vki lenyúlta a nyeremény Burn-öket a studióból,de hála Páris Atisnak és Kiss Balázsnak(ezúton is köszönöm)megoldották a problémát. Este még látogatást tettem az orosz barátnőmnél; vasárnap megyünk borkóstolásra, ahova majd a többieket is el akarom hívni, végtére Csibus a nagy boros,nem én :oP

Most búcsúzom Tőletek ezzel a számmal. Pont ma jutott eszembe, hogy otthon feleennyit nem bulizom, és nem is igénylem, most meg mindig mehetnékem van.... a rossz bulik után mindig vmi Irie Maffiával engesztelem ki magam, így most ezúton küldenék Nektek is egy számot: https://www.youtube.com/watch?v=mRJaY7IVNQc

Pusszantás további szép napot/estét kívánok! :o*

A bejegyzés trackback címe:

https://twiggyinstuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr751538553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása