már
17

Sziasszztoooook!

Ismét jó a kedvem, mivel már csak 1 megpróbáltatás vár rám, az is 1 beadandó formájában, igaz nem könnyű a téma, úgyhogy ha valakinek van szociológiás ismerőse, vagy ismer olyat, aki jó a tárgyból, szeretettel várom a jelentkezését XD

Február 19-28-ig történtek (vizsgák, és búcsúbulik hegye hada; Csibusék hazamentek :o( )
Eljött a hétvége és búcsúbulik hada várt; 2 bulira is hivatalos voltam ezen a szombaton, mivel Lubica, szlovák bnőm, illetve Tamás, cseh haverom is elhagyja az egyetemet, ezért csináltak búcsúbulit a koli pincéjében. Ezen kívül Csibusék is ekkor akartak egy utolsót bulizni a városban, és mivel nagyon megszerettem őt, így nem hagyhattam ki, főleg, hogy Gyuresz lemondta utolsó pillanatban a meghívást, és rajtam kívül csak ő van, aki ismeri a stuttgarti éjszakai életet XDD Tehát az estét kezdtem Ibiéknél, elég rossz hangulatban, de 1 pezsgő után már minden jó volt, majd 10-11 körül átmentem a másik buliba, ahonnan éjfél-1 körül indultunk be a városba. Végigjártuk a discokat, csináltunk egy rakat képet, megkajáltam, majd hazajöttünk. Mivel 3 körül értünk haza, és a másik buli még javában tartott, így visszamentem XD nagyon jo kis zártkörű buli volt, majdnem ugyanazokkal akikkel Staßbourgban voltam, ugyhogy mind2 buli jól sikerült! képek:
http://indafoto.hu/twiggy_as_tari_katalin/ibi_baby_es_kriszti_bucsubulij/slideshow
http://indafoto.hu/Twiggy/lubica_und_tomas_abschiedspart/slideshow

Ez az egy hét nagyon gyorsan telt, mivel volt 2 vizsgám(Landschaftsökologie-ból és erneuerbare energieträger-ből) és arra tanultam. Valamint voltunk Donauschingenben és Konstanzban szerdán 5-en, mivel Csibus tesója is megérkezett hétfőn, hogy lásson valamit Németországból ő is, és nem utolsó sorban, hogy segítsen hazacipekedni :P Tehát a szerdai kirándulás nagyon jóra sikeredett és jó hangulatban telt. képek: http://indafoto.hu/Twiggy/donauschingen/slideshow
http://indafoto.hu/Twiggy/konstanz/slideshow

Első vizsgám igen, utóbbi nagy valószínűséggel nem sikerült, így elmentem a szociológia tanszékre. Volt egy rossz érzésem, mivel másod sorban egész héten rohangásznom kellett, hogy pótvizsga időpontot kapjak, -így a sikertelen megújuló energiaforrások vizsga után,ami 5%-on múlott grrr, úgyh elfelejtettem 3 kérdésre válaszolni grrr -,elmentem a szoc tanszékre, hátha megszánnak, és tudok menni ott vizsgázni, végül beadandó témát kaptam. Ez nagyon jól jött mivel utána lévő hétfön kiderült, hogy pont akkor lesz 2 vizsga is, mikor én otthon leszek, így nem tudok elmenni rájuk. Ennyit a savanyú káposzta sorsáról ;o) A héten még Babynak tolmácsoltam, mivel nem tud angolul, és sikerült kiadni a szobáját, de olyan srácnak,aki csak angolul tud, ugyhogy először hallottam életemben a már Youtube-ról ismert, az "Italien men, who went to go to Malta"-ból a" Where is sit?" mondatot, amin jót kacagtam, bár szegény srác sztem nem  értékelte a hirtelen kitört jókedvem és Baby se értette, de ez már mellékes XD Szombaton csináltam egy búcsúvacsit Ibinek és tesójának, utána pedig jót forraltboroztunk. Sajnálom, hogy elment, nagyon hiányozik :o( Vasárnap a kulcsátadásnál is kellett tolmácsolnom, így sajnos mivel Csibusék eggyel előbbi busszal mentek ki, nem tudtam nekik segétkezni, viszont Babyék annyi cuccal voltak, hogy szerintem engem is számoltak XD ebből volt is gond a reptéren,de jó magyarok módjára elcsaltuk a dolgot :S Hazafelé szomorkodtam, de mivel nagyon sok "ittmaradt" dologot kaptam, ami nem fért be a bőröndökbe/nem akarták hazacipelni, így annak nagyon örültem,mikor hazaértem.
 

Március 1- 14 (tv, Amszterdam, fodrászosdi, casting)
Úgy hét elején volt vmikor, amikor átmentem Gyurihoz dumálni. Mikor felmentem kidobásra készen volt az előtérben egy tv, ahogy már azt megszoktuk, hiszen máskor is volt már ott monitor, pc, stb. Hát mondom nem kapom fel, lehet csak oda van készítve, hogy elviszik, de mivel majd 2-3 órát töltöttem Gyurinál, ezért mikor visszafelé mentem és még mindig ottvolt, hát elhoztam, így van TV-m!már nagyon vágytam rá, először direkt nem hoztam, mondom elég a net, bőven...de mivel mostanában nem nagyon mentem semerre senkivel,akivel németül tudnék beszélni, így megálltam a fejlődésben, és nagyon jól jött.
Március 3.-án volt még 1 Marketing vizsgám,ami kicsit lehetetlenül sikerült, de még a németek is mondták, hogy nehéz volt, de vhogy ez nem vígasztal. Nem tanultam rá annyit, mivel nem volt sok időm, tudtam, hogy megbukom,de volt 1 próbadolgozat, és reméltem, hogy hasonlót kapunk. Hát tévedtem, mivel vagy 3x olyan nehéz volt, és mire felfogtam a feladatokat,addigra beszedték :S nagyon ki voltam bukva...mind1.. utána kis pihi, és gyors takarítás volt, és mentem ki a reptérre Robihoz, mivel megint meglátogatott :o) Sajnos az első 3-4 napban ápolnom kellett,mert lázas beteg volt, aztán szombaton vagy vasárnap elnéztem a csehekhez, mivel Tamás akkor indult és Robival berendeltem neki egy búcsú Unicum-ot, mert mondta egyszer, hogy azt nagyon szereti.Miután Robi kigyúgyult március 9-11-ig 4 csodálatos napot töltöttünk Amszterdamban, de sajnos már az első napon elromlott a fényképezőm, mivel mikor kin  telefonáltam a folyosón, vhogy leesett a földre és az objektív megsérült, nem lehet zoom-olni és nem is élesít....bőgtem,mint egy óvodás, még szerencse, hogy két fényképezőm van... Első nap délután értünk oda, ugyh megtettük az első nagy bevásárlást és bepiálást, majd másnap reggel a takarítónő ébresztett minket. Ez az 1 nem tetszett, a do not disturb tábla ellenére, és hogy mondtam, hogy nem kérünk takaritást, még úgyis mindenképp jönni akartak,ami sztem elég furi...Így mivel kaptunk fél órát,gyors fürcsi után elmentünk a városba körbenézni. Este értünk haza fáradtan,megvolt az első café shopos örület is, de mivel 2 részre osztottuk a várost, így másnap is nagyot kirándultunk. Utolsó este merészkedtünk csak ki a piros lámpás negyedbe, ahol kb 1 óra alatt végeztünk is. Még megnéztünk 2 platzot aztán,megint cafe shoppoltunk, kipróbáltuk a sütit, de mivel másnap 11-ig mennünk kellett a szállásról, így 1körül lefeküdtünk aludni. Bár sokat nem írtam az élményekről, mivel főleg várost néztünk, meg café shopoltunk, így csak annyival zárnám ezeket a sorokat, hogy: felejthetetlen élmény volt!
12.-én pénteken délután Robit felraktam a gépre, nagy duzzogás közepette, mert nem tudtunk már elmenni shoppingolni, mivel azt hittem 5kor megy a gépe, de 3kor ment, ő meg nem sietetett,így kicsit rossz hangulatban telt az odaút, de mire kiértünk megbékéltünk :o))) Este még Gyuresz átjött, és bemelírozta a hajamat, zsírostészta lett XD Jobb lett, mint amilyet az otthoni ideiglenes fodrászom csinált, ugyh kész voltam a másnapi castingra. Igen, bizony, gondoltam de jó nekem, kaptam a hét elején egy levelet, amiben szombatra behívtak egy castingra. Sajnos emiatt ki kellett hagynom egy ISO-s kirándulást Ulm-ba, mert gondoltam megtérül az ára,de nem így lett.. Főleg modelleket kerestek, ez pedig nem az én asztalom,de azért beregisztáltam, és 10 perc után távoztam. Életem nagy lehetősége volt, mindössze csekély 500 euroért XD mondom igen, persze...ugyhogy csalódottan távoztam, de Gyuri talált vmi takarítós melot, meg Zuzana bnöm is mondta, hogy tud vmit, csak még be kell ajánljon,ugyh ami késik nem múlik ;o)
 

Mindeközben elindult az új műsorom, ami az Electro City névre hallgat, és végre d'N'b műsor, így elkereszteltem a Bad Echo utódának, lol! Bővebb info: http://leszradio.hu/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=76&Itemid=96


Jelenleg napok óta a szociológiával küzdök, inkább kevesebb, mint több sikerrel,de remélem sikerült ráéreznem, vagy kapok vmi segítséget, és meglesz minden kreditem,ami hiányzik még.

Mára búcsúzom egy igazi, felejthetetlen nyári slágerrel, ami nagyon sok régi emléket idéz fel bennem, remélem ezzel sokan mások is így vannak ;o) További szép napot/estét, vigyázzatok magatokra!
https://www.youtube.com/watch?v=2qgH1MURhvs&feature=related

A bejegyzés trackback címe:

https://twiggyinstuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr301845940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása