jan
18

Köszöntök újra minden kedves látogatót!

Sajnálom, hogy az utóbbi időben nem írtam, de végülis semmi lényeges nem történt, ezért sem éreztem fontosan beírni ezeket. Sokat buliztam az utolsó hetekben, aztán otthon voltam 3-4 hetet; szokásos karácsonyi bejglievés, sok kaja, BSE és egyéb nyalánkságok történtek otthon,de visszatérnék inkább a Stuttgartban történtekhez.

Tehát kedden tesómmal mentem ki a reptérre, majd anyum is megérkezett idővel, hogy búcsút vegyen tőlem. Hazafelé Krisztivel repültem, de most Babyval voltam. Szerencsére kis bökkenővel ugyan,de sikerült a megjavított keverőmet is felvinnem magammal, aminek nagyon örültem, valamint annak is, hogy a nagy kofferbe bepakolt kisebb alkohol mennyiségnek sem esett baja. Nagy nehezen hazacipekedtem, mivel végül lemondtam a taxiról; rosszul tettem. Itt nagy hó van még mindig, ma kezdett el olvadni valamennyire, de még minden tiszta fehér.

Szerdán pihentem, mostam, kipakoltam, valamint Babyval bevásároltunk. Este kimentem a reptérre Ibiért,mert ő egy nappal később jött.

Csütin voltam suliban, majd elmentünk a Porsche múzeumba az ISO-val. Nagyon tetszett, jó volt a hangulat is, csak sajnáltam, hogy a többiek nem jöttek. Képeket természetesen megnézhetitek a szokásos helyen:  http://indafoto.hu/Twiggy/porsche_muzeum/slideshow
Este átmentem a németekhez, kaptak tőlem karácsonyi ajándékot, mert mielött elmentem, én is kaptam tőlük.

Pénteken szintén suli volt, majd korai vacsi után átmentem Maze-hoz iszogatni és a becstelen brigantikot megnézni(németül!). Érdekes volt, bár a furcsa akcentusok miatt sokszor segítségre volt szükségem, ettől függetlenül tetszett a film.

Szombaton tanulni akartam,mert kedden angol vizsgám lesz, de végül olyan jót aludtam, hogy csak 3kor ébredtem fel :oD Tehát sok tanulásra nem jutott idő, mivel este Diana (cseh leányzó) születésnapját ünnepeltük a Fruhwirtstrassén. Többségében csehek, szlovákok és oroszok voltak jelen a bulin, de ígyis sok ismerős arccal találkoztam, és sikeresen megismertem Petert, a szlovák pc raumos fiút, akire már Ibivel nagyon kíváncsiak voltunk, mert 1-2mondatnál többet sosem beszéltünk vele. Szegény csúnyán berúgott, és a nagy beszélgetés után már nem is tűnt olyan érdekesnek, inkább sajnálatra méltónak, hiszen a bnője mindig más pasik társaságát kereste, de ez már az ő problémájuk...Összességében jó buli volt, de sajnos a tervezett korai hazajövetel nem sikerült, így a mai napon elég rosszul ment a tanulás, de végül a nap végén Ibivel összeültünk és megbeszéltünk 1-2 dolgot,ami nekem nem volt tiszta.

Kedden vizsga délután 4-től, ugyhogy tessék rám gondolni,illetve drukkolni, ha az eszetekbe jutok ;o) Előre is köszönöm, vigyázzatok Magatokra, csók a családnak!!! ;o)

A bejegyzés trackback címe:

https://twiggyinstuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr551680914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása