nov
12

Sziasztok!

Mihelyt leírtam, e pár sort, miszerint "mivel a magyar lányzók, hát hogy is mondjam...azt hiszem a mercedes aréna volt az utolsó hely, ahova együtt mentünk..."pár napra rá sikerült megbékélni, és megbeszélni a történteket, ezen apropóból is változott meg a blog háttere is, valahogy most pozitívabban állok a dolgokhoz, mióta jobban kijövünk :o))) Így szombaton már megújult barátsággal keltünk útra kora reggel a csajokkal Offenburgon kereztül Karlsruhe-ba, ahol egy órát töltöttünk el http://www.indafoto.hu/collectioneditor/227185

A város gyönyörű, nem hiába mondta édesapám az ideúton(amikor kijöttünk ide), hogy muszáj lesz megnéznem. Megnéztünk a főteret, majd egy kastélyt, utána pedig a botanikus kertet, mindezt egy órába sűrítve. Az alaphangulat vhogy sokkal jobbvolt, mint a többi közös programon, úgyhogy már ezért is sokkal jobban éreztem magam. Utána Offenburgban átszálltunk, negyed órát töltöttünk ott. Végső úticélunk Freiburg volt, ahol elmentünk libegőzni. A Schauinsland nevű hegyre mentünk fel, ahol még egy kis hegyi séta után felmásztunk egy kilátóra is, ahol 1284 méter magasról tekinthettünk le Freiburgra, illetve környékre. Mire visszaértünk elkezdett esni, és be is sötétedett, de nem mondhatám, hogy rossz volt, azt hiszem elégedetten tértünk haza. Sajnos a hazaúton eltértünk a tervtől, és előbb szálltunk le, így a remélt rövidebb út helyett, a környék ismeretének hiánya révén egy órával hosszabbítottuk meg az utunk. Ettől függetlenül a jókedvünk nem hagyott cserben minket, így bár nagyon fáradtan, de jó hangulatban tértem haza az útról. http://www.indafoto.hu/collectioneditor/227191

Másnap ismét korán keltem, így kissé fáradtan keltem neki az útnak. A stuttgarti állatkertbe mentem , amely Wilhelma névre hallgat. Ez a fáradtság ellenére, nagyon nagy élmény volt. Ilyen állatkertben még nem voltam, olyan sokféle különleges állattal találkoztam, mint még soha, ráadásul olyan igényes környezetben voltak, ami csak emelte a színvonalat. Véleményem szerint a magyar állatkertek sem rosszak, csak a karbantartással, a környezettel,azaz a "tálalással" van a probléma. Itt még az etetési idő is ki volt írva, így sok állatot lefényképezhettem közelről ebben az időben. Miután ránksötétedett elmentünk a helyi török gyrososhoz. Ekkor igazi honvágy tört rám, szerettem volna a corvin tető alatti lángososnál megenni egy jó sajtos- tejfölös lángost...sajnos erre csak decemberben fog sor kerülni :(( Ettől függgetlenül az itteni élmények kárpótolnak mindenért--> http://www.indafoto.hu/collectioneditor/227173

Szombaton találkoztunk egy helyi magyar hölggyel, aki tanácsolta, hogy menjünk be az itteni munkaügyi központba,de sajnos ott se jártam sikerrel... egyenlőre...hétfőn bementem, lesz, ami lesz alapon, de azt hiszem ugyanazt a stratégiát kell majd követnem ittis, mint otthon, hogy munkához jussak. Egyszer már megjártam ezt a tortúrát, úgy érzem másodszor is menni fog, bár igazából csak januártól szeretnék majd dolgozni, addig meg spórolok. Este átmentem az új barátnőmhöz, Alexandrához, aka Sascha-hoz teázni. Sajnos megtudtam, hoyg ők annyi ösztöndíjat kapnak fejenként egy hónapban, mint mi 5en összesen, ami elég rosszul esett, de már csak ilyen ez a mai politikai élet, másra nem tudtam fogni a dolgot... Egyébként nagyon aranyos lány Sascha, azt hiszem jól megleszünk, sajnálom, hogy ő is csak február-márciusig lesz itt.

Kedden suliban voltam, majd este tornázni. Már nagyon rámfért valami aktív mozgás, hiányzik a krav-maga, lehet néha futni is el kéne mennem, sokszor gondolkoztam rajta, csak azt sajnálom, hogy nagyon hideg van itt,az az igazi csípős hideg levegő, mint télen otthon, így annyira nincs kedvem kimozdulni (csak a kifogás :P)

Ma kipihentem magam, illetve kitakarítottam a szobám, utána pedig felvettem a műsorom. Ma este elmentünk még a helyi klubba (TSM) Saschaval és Gyurival, ahol már megint kb. petrezselyemárulás volt, de egész jól elbeszélgettünk, így másfél óra elteltével haza is jöttünk. Sajnálom, hogy nem történt semmi említésre méltó, mert nagyon be volt harangozva a buli, mondván, hogy "karnevál" lesz,de semmi sem történt, legalábbis addig, amíg mi ott voltunk. Remélem holnap nagyobb szerencsével járunk, azt terveztük,holnap is lenézünk pár órára, hiszen a múlt héten nagyon jót buliztam az oroszokkal, azt hiszem felejthetetlen élmény marad az is :o)

Mára ennyi, ich bin schon müde, ugyhogy elmegyek alukálni, mindenkit puszilok, és köszönöm, hogy még mindig olvasod a blogom, ez már jelent vmit, így a következő linket Nektek küldeném: http://holdkristaly.freeblog.hu/files/a%20szeretetnap.jpg! ;o)

Pusszantás mindenkinek, vigyázzatok Magatokra és egymásra!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://twiggyinstuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr491519325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása