nov
26

Sziaaasztooook!!!

Felhőtlen a jókedvem, mivel nagyon jó napom volt! Igen, ma volt a névnapom, de nem csak ezért. Otthon ezen a napon mindig borongós, esős idő van. Ma sokáig ágyban maradtam, gondoltam, ha nem is szülinap, azért mégis egy kicsit az én napom a mai :o) A redőnyön át beszűrődő fény keltette fel az érdeklődésem legelőszőr dél körül; azonnal felhúztam a redőnyt, és csodaszép idő volt! Olyan tavaszi napos idő, csak éppen a falevelek sárgállanak :P Kimentem ebéd/reggelit csinálni,amikor ismerős nevetésre lettem figyelmes, és kopogtatást hallottam a szobám felől,és valóban! Nagy meglepetésemre a lányok álltak ott, mivel előző nap mondtam is Csibusnak,hogy ez csak névnap, nem kell semmivel készülniük, +végtére is annyira nem vagyok"bandatag" XD Így nagyon meglepett mikor valóban ott álltak, nagyon örültem :o)))) Kaptam Käsetorte-t,ami a nevével ellentétben túróstorta ízű, és csokit is, ami épp elfogyott, ugyhogy nagyon jól jött :oP Délután Esslingenbe mentünk egy vásárra, ami nagyon jó volt! Nem olyan, mint otthon, sokkal jobb, és látványosabb! Egy középkori falunak volt berendezve ez a városrésze Stuttgartnak, Jack Sparrow kapitányon keresztül, a tűzzsonglőrökön és a jósokon át, még magyar kürtöskalácsosokkal és magyar pantonimessel is találkoztunk :D Később Csibussal még egy forralt bort is megittunk, amihez megint kaptunk pfand-ot(azaz hazavihetős bögrét/poharat3euroért). Azt hiszem,mire hazamegyek egész gyűjteményem lesz az itteni rendezvények poharaiból,de nem is bánom, sok szép emlék jut majd az eszembe róluk :o) Este még felhívott telefonon egy helyi magyar lány is(Hajdók Szilvi), aki az egyetemen phd-s(kémia tanszéken) és itt ismertem meg a menzán. Ő itt lakik a férjével és a gyerekével. Szerette volna, hogy ha van kedvem menjek el egy általuk rendezett ebédre, ahova az ismerőseik lesznek hivatalosak. Sajnos a többiek már "nem férnek bele a keretbe"(ennek a mondásnak már hagyománya van nálunk,ami ebből a reklámból jött--> https://www.youtube.com/watch?v=Lopaq0NgocE&feature=related ),azaz nincs elég székük, illetve hely az asztalnál, így megbeszéltük, hogy majd máskor megyünk, mikor mindenki el tud menni. Tehát a mai napom csupa meglepetésekről szólt, nagyon élveztem az egészet,sokszor a születésnapon nem sikerül ilyen jóra, mint a mai nap :o)))) Ha van kedvetek a képeket jelenleg még csak tömörített fájlban,de letölthetitek a http://www.kata.hoff.hu/esslinger%20mittelaltermarkt%2020091125.rar címről.

Hétfön elkezdtem felvenni a műsorom, majd kedden suli után folytattam, aztán mind2 este elmentem gyúrniiiiiii....a fenekemre :D Fittnessre járunk a csajokkal,de mostmár van,hogy más órákra tudunk csak eljárni a suli,illetve az olykor felvetődő lustasági problémák miatt ;o)

Szombaton Gyurival voltam Killesbergben, mivel már 3 hete elszeparálódott a csoporttól, és nem akarjuk, hogy ennek ellenére nagyon egyedül legyen(összeveszett Krisztivel,mert nem várták meg 1x, azóta nem csitul a dolog..)Így míg a többiek a Wilhelma állatkertet nézték meg, amit én már láttam, addig mi Stuttgart egyik szintén csodás zöld részét néztük meg. Van ott egy kilátó, oda mentünk fel, majd a kacsákkal is barátkoztunk. Egy kis séta után felfedeztük, hogy egy kisebb állatkert is van a parkban, ahol Gyuri még egy csókot is kapott egy szamártól XD Utána este még bementünk a belvárosba bulizni, ahol találtam 2 eurot, így a 3 euros sör nekem csak 1 euroba került, óóóó jeeee \o/ Vicces volt, mivel keresgéltük, melyik a legjobb hely, ahol még belépőt se kell fizetni, de azt hiszem, megtaláltuk a nekünk valót, habár a zene nem az én izlésem volt, eltánciztam rá, mivel volt bennem üzemanyag ;o) Olyan 4re már hazafelé vettük az irányt, azt hiszem ez a nap is eredményes volt, bár másnap egész nap pihentem a fáradalmakat, nem csináltam sok mindent..Killerbergi képek itt--> http://www.kata.hoff.hu/killesberg.rar

Azoknak, akik gondoltak rám, illetve smsben, e-mailben bárhogy felköszöntöttek küldeném ezt a lapot,és ezúton is köszönöm a köszöntéseket!!!! --> http://s4.images.www.tvn.hu/2008/03/29/12/22/www.tvn.hu_e9360364daf342a45abefba4e0e0b62f.jpg

Puszilok mindenkit, köszönöm, hogy újra ellátogattál az oldalamra! Vigyázzatok Magatokra! :*

A bejegyzés trackback címe:

https://twiggyinstuttgart.blog.hu/api/trackback/id/tr761553052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása